Op voetbal gokken – voordelen pre-match weddenschap

Op voetbal gokken – voordelen pre-match weddenschap

We vinden het allemaal leuk om op voetbal te gokken, anders was je hier niet gekomen. Je geld inzetten op een willekeurige weddenschap, met de kans om geld te winnen. De adrenaline die je voelt als een weddenschap goed gaat, en de teleurstelling als het helaas ook wel eens misgaat. Het hoort er allemaal bij, en het maakt van gokken op voetbal één van onze grootste hobby’s. Ben jij iemand die het liefst pre-match gokt, of verkies je het live wedden? Wij vertellen je enkele voordelen van pre-match weddenschappen.

Voordelen pre-match op voetbal gokken 

Pre-match gokken op voetbal staat voor een weddenschap die je al hebt ingezet, voordat de bal aan het rollen is gebracht. Dit heeft een aantal interessante voordelen. Het grootste voordeel is te vinden in het feit dat je tijd hebt om alle relevante statistieken bij langs te gaan. Welke statistieken gaat het dan om? Vooral de vorm van beide teams, de spelers die veel gele kaarten pakken, de vorm uit-thuis, zelfs de scheidsrechter: het zijn statistieken die je iets kunnen vertellen over de mogelijke uitkomst van de wedstrijd. Die informatie zou je live ook nog kunnen gebruiken, maar dan heb je te maken met tijdsdruk. Pre-match weddenschappen kan je al dagen van tevoren inzetten, en je hebt derhalve geen last van tijdsdruk waardoor je overhaaste beslissingen neemt. 

Minder risico’s?

Pre-match geld inzetten op een voetbalwedstrijd klinkt aantrekkelijk, want je hebt meer tijd om een goede beslissing te nemen. Toch is pre-match wedden niet altijd zonder risico’s. Stel dat je al dagen van tevoren een weddenschap hebt geplaatst, en tot aan de wedstrijd niet meer de moeite neemt om je weddenschap te heroverwegen; er kan van alles gebeuren, zoals blessures of interne ruzies. De pre-match weddenschap is daarom niet alleen voordelig, maar kent ook valkuilen als je de weddenschap in een te vroeg stadium plaatst. 

 

Top 10 Halve Marathon Trainingstips

Oké, dit klinkt verbluffend duidelijk en het zal voor de meeste mensen als dwaas worden beschouwd om zonderenige training een halve marathon te lopen. Het gebeurt echter en natuurlijk zijn de mensen die dat doen gek.

Er is meer op dit punt dan die mensen die dom genoeg zijn om niet te trainen. Ten eerste is het belangrijk om specifiek te trainen voor het lopen van een halve marathon. Je bent misschien al fit als je naar de sportschool gaat, voetbalt, zwemt, enz., Maar als je lichaam niet geconditioneerd is om lange afstanden op asfalt af te leggen, over verschillende wegcontouren en in wisselende weersomstandigheden, dan ben je er niet klaar voor voor een halve marathonloop. Zelfs als je al fit en actief bent, is het belangrijk dat je training draait om hardlopen. Nou ja, niet helemaal alles, maar het overgrote deel van je training in de maanden voorafgaand aan een Halve Marathon zou hardlopen moeten omvatten.

Ten slotte is het belangrijk om je trainingsschema te voltooien en elke dag door te lopen waar het de bedoeling is. Onthoud altijd dat het die dagen zijn waarop je niet wilt rennen, maar doe het toch op de wedstrijddag.

Dus, ongeacht uw conditie of algemene motivatie, deze boodschap is belangrijk: zorg ervoor dat u traint.

2. Kies het juiste schema

Een trainingsschema voor een halve marathon is een geweldige manier om niet alleen je voorbereiding op de racedag te plannen, maar ook om ervoor te zorgen dat je genoeg traint. Trainingsschema’s voor de halve marathon worden uitgeprobeerd en getest, waarbij elke trainingsdag van tevoren is gepland, waardoor het gemakkelijker wordt om trainingssessies in uw dagelijkse routine op te nemen.

Het verkeerde schema selecteren kan echter desastreus zijn.

Wees ten eerste realistisch over uw capaciteiten. Het zal ongelooflijk ontmoedigend zijn om te worstelen om de dagelijkse training te voltooien. Dat is een belangrijke zin, want een Halve Marathontraining gaat zowel over het opbouwen van mentale weerbaarheid als fysieke fitheid. Door elke trainingsdag te voltooien (zelfs de rustdagen), bent u een stap dichter bij het bereiken van uw uiteindelijke doel. Het gevoel van prestatie zal vooral uitgesproken zijn op de dagen met lange afstandslopen.

Om dit punt af te sluiten, is het ook belangrijk om schema’s te vermijden die te gemakkelijk zijn. Het draait allemaal om het vinden van de balans – je wilt een schema dat uitdagend genoeg is om te verbeteren terwijl je traint terwijl het niet zo moeilijk is dat je niet elke dag kunt hardlopen. Het is ook belangrijk om realistisch te zijn over de tijd die u elke dag aan training kunt besteden. Het heeft geen zin om een ​​schema te kiezen dat elke dag gemiddeld een uur training vereist als je levensstijl dat niet toelaat.

Kies ten slotte een trainingsschema dat speciaal is ontworpen voor de voorbereiding op de halve marathon. Veel van de schema’s op internet zijn ontworpen voor degenen die trainen voor volledige marathon van 26,2 mijl. Ze zijn vaak grof aangepast voor Halve Marathontraining, d.w.z. door de runs met 50 procent te verminderen. Het is beter om een ​​schema te kiezen dat uitsluitend is ontworpen voor training van de halve marathon.

Nuttige inzichten om een kwalificerende tijd te krijgen voor acceptatie van de Boston Marathon

De kwalificatietijd voor deelname aan de Boston marathon is niet eenvoudig.

Je zou denken dat je onder de 2,20 bent gelopen voor de klassieke afstand, waarbij ik zou zeggen dat het niet gemakkelijk is, komisch zou zijn, niet zo.

Lopers op mijn niveau of hoger zouden meer respect moeten hebben voor lopers die een kwalificatietijd willen verdienen voor de marathontoegang in Boston.

Dit wil niet zeggen dat mannelijke atleten die minder dan 2,20 rennen of vrouwen die minder dan 2,40 rennen voor de afstand of sneller, geen bewondering of respect hebben voor de massa fulltime hardlopers die zich willen kwalificeren voor de prestigieuze race.

Ik heb gewoon het gevoel dat ik op mijn niveau zo veel focus heb op het instellen van persoonlijke records en training om Olympische teams te maken dat iemand die werkt om een ​​kwalificatienorm te behalen om mee te doen aan de Boston Marathon niet zo hoog opvalt als zou moeten.

Ik zie geen verschil in een 4 uur durende marathonloper die een nieuw persoonlijk record neerzet en zich kwalificeert voor de Boston Marathon dan iemand die zich kwalificeert voor de Olympische Marathon Trials.

Ze garanderen allebei evenveel respect.

Voltijdsporters hoeven zich in deze sport niets meer aan te trekken dan hard trainen, voldoende rust krijgen en hardlopen.

Atleten die niet zo gelukkig zijn om de mogelijkheid te hebben om fulltime te trainen, hebben andere tijdsbeperkingen en verantwoordelijkheden, zo vaak voel ik dat iemand die traint om een ​​kwalificatietijd te verdienen voor deelname aan de Boston-marathon een nog indrukwekkendere prestatie is.

De Boston Marathon, vergelijkbaar met andere grote Japanse marathons zoals Lake Biwa en Fukiyoka, vereist dat deelnemers specifieke tijden lopen om mee te doen.

Als je nieuw bent in de sport van hardlopen op lange afstand, heeft Boston specifieke tijden op basis van de leeftijd van de atleet die je moet rennen om te kunnen concurreren.

Dit zijn geen walk-in-the-park-tijden die hardlopers moeten behalen om te kunnen concurreren.

Ze zijn veeleisend en nemen meer dan alleen een paar kilometer hier en daar door de week hardlopen met weinig moeite.

Als je net als ik bent, een fulltime baan hebt terwijl je geen andere keus hebt dan je tijdmanagementvaardigheden te gebruiken, dan vereisen deze tijdnormen voor mannen en vrouwen in de leeftijd van 18 tot 80 jaar 100% toewijding.

Laat u niet intimideren als u uw kwalificatiedoel voor de marathon van Boston nog niet heeft bereikt.

De sleutel is om geduldig en vasthoudend te blijven.

Je hebt het vermogen en hoe dichter je bij het halen van de tijden komt, hoe duidelijker dit zou moeten worden.

De marathon is een evenement waar enorme hoeveelheden tijd kunnen worden afgezet op de persoonlijke beste tijd.

Ik had een persoonlijk record van 2.40.02 voordat ik mijn huidige beste tijd van 2.19.35 liep.

Mijn toenmalige coach en ik hadden een plan en we lieten de algemene doelstelling niet door tegenslagen verpesten. Ik had een halve marathon van 1.07.06 gelopen, dus hoewel ik op de marathonafstand faalde, wist ik dat het gewoon een kwestie van doorzettingsvermogen was.

We hebben de doelstelling behaald (sub 2.22.00).

Ik coach een man die van 4.40 naar 3.27 is gezakt voor de afstand, dus wie zou zeggen dat je niet hebt wat nodig is of dat je boven je hoogtepunt bent?

Ik zal een paar van mijn eigen tips delen waarvan ik hoop dat ze u zullen helpen bij het behalen van een kwalificatietijd voor toegang tot de Boston Marathon.

Hoe helpt marathonlopen u om succesvol te zijn in het bedrijfsleven?

Een tijdje geleden stelde ik de vraag op LinkedIn Antwoorden “Hoe helpt marathonlopen je om succesvol te zijn in het bedrijfsleven?”. Ik verwachtte een paar interessante antwoorden.

Ik was overweldigd door het aantal en de diepte van de antwoorden. Ze bestreken zo’n breed en gevarieerd terrein dat ik verbaasd was.

De verhalen en de korte geschiedenissen zorgen voor een verbazingwekkende hoeveelheid aanmoediging.

Als je er nooit aan hebt gedacht om een ​​marathon te lopen, zullen deze verhalen je vertellen waarom mensen het doen en waarom ze er een passie voor hebben.

Als je een beginnersmarathon bent of overweegt Marathon als een hobby te lopen, zullen deze verhalen je slechts enkele van de verbazingwekkende successen vertellen die mensen hebben.

Als je een ervaren marathonloper bent, zullen deze verhalen je herinneren aan alle geweldige redenen waarom je het doet en je laten delen met anderen.

De belangrijkste thema’s die ik heb verzameld

Het gaat niet om de marathon – het gaat allemaal om de marathontraining.
Marathonlopers zijn succesvol in het leven.
Marathonlopers leren dat niets hen zal stoppen.
Marathonlopers leren de waarde van het beheren van hun tijd en prioriteiten.
Marathonlopers leren niet op te geven.
Marathonlopers leren hoe belangrijk planning is voor hun succes.
Marathonlopers leren hoeveel maanden inspanning nodig is voor één succesvolle dag.

Terwijl u de verhalen en opmerkingen leest, wordt u zich bewust van hoeveel mensen van marathonlopen houden.

Dit was voor mij de grootste uitdaging tot nu toe met LinkedIn Answers. Er zijn veel geweldige antwoorden en de meeste omvatten de persoonlijke loopgeschiedenis van de marathon. Als ik ze had bewaard, had ik een heel lang document gehad en zou de LinkedIn-antwoordpagina overbodig zijn geworden. Dus ik heb alle hardloopmarathongeschiedenissen verwijderd met één uitzondering.